Staat uw vraag er niet tussen? Stel dan uw vraag door het contactformulier in te vullen. 

Waarom heb ik een account nodig?

Wij hebben uw gegevens nodig om de door u bestelde artikelen te kunnen leveren. Ook kunnen we dan online service bieden zoals inzage in uw eigen bestellingen. Bovendien staan uw gegevens direct ingevuld wanneer u opnieuw inlogt en hoeft u dat niet steeds opnieuw te doen.

Hoe zit het met de privacy van mijn persoonlijke gegevens?

JanZijlstra.nl vindt het belangrijk om de privacy van de bezoekers van de website te waarborgen. Om een bestelling bij JanZijlstra.nl te plaatsen is het noodzakelijk dat u een aantal persoonlijke gegevens opgeeft. JanZijlstra.nl zal zorgvuldig met deze gegevens omgaan. Dit betekent dat de gegevens niet aan derden worden verstrekt. Andere gegevens die door het bezoekgedrag aan de site te meten zijn, worden uitsluitend anoniem verwerkt en gebruikt om de inrichting van de website te optimaliseren. Daarnaast worden gegevens vanaf onze website versleuteld verzonden zodat de gegevens voor derden onleesbaar zijn.

Kunnen bestellingen alleen afgehaald worden bij JanZijlstra.nl?

Wanneer u geen account hebt of niet hebt ingelogd  staat er bij de verzendmethode 'afhalen bij JanZijlstra.nl'. Alleen wanneer u ingelogd hebt op onze website  kunt u bij uw bestelling de verzendmethode aangeven. 

Hoe kan het dat er meer artikelen in mijn winkelmand zitten dan ik heb toegevoegd?

De artikelen die u tijdens een eerder bezoek aan onze webshop in de winkelmand hebt geplaatst blijven er in staan. Alleen wanneer u de artikelen bestelt - of verwijdert - worden ze uit de winkelmand gehaald

Kan ik een artikel wat niet in de webshop staat toch bestellen?

Wanneer een artikel niet in onze webshop staat, kunt u een bericht sturen via ons contactformulier. Misschien nemen we het dan alsnog op in onze webshop. Wij doen ons best binnen een dag te reageren. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Via de knop bestellingen kunt u uw bestelling op twee verschillende manieren volgen:

  1. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens ziet u op het overzicht de status van uw bestelling.

  2. Vul het bestelnummer in en de 'geheime sleutel' en krijgt u een overzicht van de status van uw bestelling. De 'geheime sleutel' ontvangt u als bijlage bij de bevestigingsmail van uw bestelling.

Wat is thuiskopieheffing?

De thuiskopieheffing of thuiskopievergoeding is een wettelijk vastgelegde heffing op gegevensdragers (zoals cd's/dvd's, harde schijven en elektronica zoals mobiele telefoons) die aan auteursrechthebbenden ten goede komt.

Voor meer informatie zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Thuiskopieheffing

Alle genoemde prijzen bij JanZijlstra.nl zijn inclusief de thuiskopieheffing.

verkoop

01.Advies

Overweegt u de aanschaf van een pc, laptop of tablet? Wij helpen u graag de juiste keuze maken. Ook over de benodigde randapparatuur kunnen we uitgebreid adviseren.....

LEES MEER

verkoop

02.Verkoop

Wij verkopen niet alleen PC's, laptops, tablets, onderdelen en randapparatuur. Ook voor inktpatronen en lasertoners bent u bij ons op het goede adres......

LEES MEER

verkoop

   03.Reparatie

Wanneer uw computer niet (goed) werkt, of zelfs helemaal niet opstart, heeft JanZijlstra.nl alle kennis en apparatuur in huis om vast te kunnen stellen wat de ......

LEES MEER

helpdesk

04.Helpdesk

In de helpdesk van JanZijlstra.nl zijn meer dan 400 vragen en problemen opgenomen inclusief de antwoorden en oplossingen. Daarnaast vindt u......

LEES MEER

webdesign

05.Webdesign

Bij het ontwerpen en bouwen van een website is overleg vooraf over uw wensen enorm belangrijk. Pas na een uitgebreid adviesgesprek doen wij, geheel vrijblijvend,.....

LEES MEER

backuprestore

06.Backup Online

Bent u bang dat uw pc, laptop of tablet crasht of wordt gestolen en dat dan al uw gegevens voorgoed verdwenen zijn? Dat is helemaal niet nodig want met de.....

LEES MEER

netwerken

07.Netwerk

Bij JanZijlstra.nl kunt u terecht voor advies over en de realisatie van netwerken en hotspots. Dat kan zijn binnen uw woning maar natuurlijk ook voor bedrijven  ......

LEES MEER

webshop

08.Webshop

Van inktpatroon tot printer en van onderdeel tot complete pc bestelt u snel en gemakkelijk via onze webshop. Iets nodig wat niet in de online shop staat? Stuur een .....

LEES MEER

Data Recovery.jpg

09.Data Herstel

JanZijlstra.nl helpt u met het terug halen van verloren data, voor particuliere en zakelijke klanten. Of het nu een harde schijf, SSD, NAS/RAID, USB-stick of .......

LEES MEER

digitaliseren.jpg

10.Digitaliseren

JanZijlstra.nl helpt u graag met het overzetten van waardevolle herinneringen op een videoband of andere geluids- of beelddrager naar een harde schijf, DVD of .....

LEES MEER

Support op afstand

11.Hulp op afstand

JanZijlstra.nl heeft een professionele licentie van TeamViewer waarmee wij op een veilige en snelle manier u op afstand kunnen helpen bij problemen met uw PC, laptop, ......

LEES MEER

VoIP-telefonie.jpg

12.VoIP-telefonie

VoIP telefonie staat voor Voice over IP: bellen via het internet. Heel simpel eigenlijk: je hebt al een internetverbinding en deze gebruik je met VoIP ook voor .....

LEES MEER

Nieuwsbrief